خرید مرغوبترین آرد استان گلستان و کشور+کارخانه آرد زاهدی استان گلستان

کارخانه آرد زاهدی ارائه دهنده مرغوبترین آرد سطح کشور و استان گلستان می باشد که از همین رو مورد توجه بسیاری از نانوایان و صنف مرتبط بوده است

روش تولید آرد گندم که پرمصرف‌ترین آرد در کشور محسوب می‌شود به این صورت است که ابتدا گندم را بوجاری (یعنی تمیز و پاک کردن گندم از سنگ، خار، خاشاک و… با استفاده از دستگاه‌های مختلف و الک‌های مخصوص) و سپس آن را با آسیاب‌های فلزی استوانه‌ای که به نام «وال» مشهور هستند، آرد می‌کنند. در حال حاضر، آرد گندم در کشور ما با چهار روش مختلف برای تولید چهار نوع نان متفاوت تهیه می‌شود. نوع اول آرد گندم، آرد «کامل» است که پوسته گندم را هنگام آسیاب کردن از آن جدا نمی‌کنند.

از این آرد برای تهیه نان سنگک استفاده می‌شود. به نوع دوم آرد گندم که حدود ۱۲ درصد از پوسته آن توسط الک جدا شده است، آرد «خبازی» می‌گویند که این آرد برای تهیه نان لواش و تافتون مورد استفاده قرار می‌گیرد. آرد «ستاره» که برای تولید نان بربری و فانتزی به کار می‌رود هم همان آرد گندمی است که حدود ۱۸ تا ۲۰ درصد از پوسته گندم از آن جدا شده است. در نهایت هم ما آرد «نول» را داریم که حدود ۲۵ تا ۲۸ درصد پوسته‌های گندم از آن جدا می‌شود که برای تولید شیرینی و کیک کاربرد دارد.

کاربرد:‌ آرد گندم برای تولید محصولات مختلفی مانند انواع نان، ماکارونی، بیسکویت، کیک، کلوچه و شیرینی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای خرید مرغوبترین و بهترین نوع آرد کشور می تاونید با ما در ارتباط باشید